czwartek, 12 czerwca 2014

Jak tanio i szybko zrobić nowoczesną miskę na owoce?

Ostatnio zainspirowałam się pomysłem na wykorzystanie płyty winylowej i postanowiłam go sprawdzić. W łatwy i prosty sposób uzyskałam efekt jak na zdjęciach.

Oczywiście warto wykorzystywać tylko te płyty, które z różnych przyczyn już nie działają, a jeżeli takich nie masz, kupić je można za grosze na giełdach lub zapewne przez internet.


Przepis na miskę z płyty troszkę zmodyfikowałam, a raczej uprościłam.



Do przemiany naszej płyty potrzebujemy:
- płytę winylową
- miskę szklaną na sałatkę
- piekarnik


Nastawiamy piekarnik na 220 lub 250 stopni, czekamy chwilę aż się nagrzeje. Miskę na sałatkę odwracamy i na jej dnie (które teraz jest na górze ;)) kładziemy płytę. Wkładamy miskę i płytę do piekarnika, zamykamy go i od razu możemy podziwiać jak płyta się zmienia. Kwestia 3 minut. Wyłączamy piekarnik i otwieramy go, płytę z miską zostawiamy w środku aby spokojnie sobie wystygły, po czym odmienioną płytę mamy już gotową do użytku.



Jeżeli podoba Wam się taka miseczka, to zachęcam do zrobienia. Ja planuję w przyszłości zrobić sobie z płyt doniczki na zioła. Efektami zapewne się podzielę.
PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz