wtorek, 6 maja 2014

Coś dla fanów mleczka do twarzy

Dzisiaj coś dla odmiany dla fanów mleczka do twarzy.
Przetestowane przeze mnie ostatnio mleczko firmy Essential Care bardzo mnie zainspirowało.
Produkty tej firmy uważane są za jedne z najlepszych kosmetyków naturalnych na świecie i wcale mnie to nie dziwi.

Kilka zdań opisujących produkt:

Bogate kremowe mleczko stanowiące wspaniałą kompozycję olejów roślinnych doskonale usuwa makijaż i zanieczyszczenia. Podstawą mleczka są: oliwa z oliwek ekstra vergine, olej kokosowy oraz olejki eteryczne, które mają doskonałe właściwości oczyszczające i zachwycający aromat. Idealne dla skóry normalnej, suchej i dojrzałej.




Kluczowe składniki:

olej kokosowy - bogaty w witaminy, nawilżający i odżywiający
oliwa z oliwek - nawilżająca, z dużą zawartością witamin
wyciąg z róży - łagodzący
czyste olejki eteryczne - szałwia muszkatołowa, cytryna, eukaliptus - oczyszczające olejki o delikatnym aromacie



Dodatkowe atuty:

-Produkt certyfikowany przez Soil Association - najbardziej restrykcyjnej europejskiej instytucji certyfikującej produkty organiczne.

-Produkt  odpowiedni dla wegan.

-Produkt ten otrzymał nagrodę „The Beauty Bible Beauty Steals”  w kategorii najlepszego preparatu oczyszczającego do twarzy.

-Jest również polecany przez Natural Health Magazine - Beauty Awards 2010.



Kilka słów ode mnie:

Raczej nie miałam wcześniej w nawyku używania mleczka do oczyszczania twarzy i dalej nie mam, ale produkt ten zafascynował mnie efektem. Dokładniej mówiąc, moja skóra na twarzy już po pierwszym użyciu stała się tak mięciutka, że nie mogłam z wrażenia przez kolejne dwa następne dni przestać jej dotykać.
Jest to tak duża zaleta, że wszystkie wady idą w odstawkę.
Wadą natomiast wydaje mi się to, że ciężko myje się nim twarz, ale jakby nie patrzeć jest to delikatne mleczko, a nie płyn do mycia naczyń.


Dla bardziej zainteresowanych skład:

woda, olej kokosowy*, oliwa z oliwek*, glukozyd cetearylowy, kwas lewulinowy, gliceryna pochodzenia roślinnego, alkohol cetearylowy, wyciąg z róży francuskiej (aptekarskiej)*, wyciąg z rozmarynu*, sorbinian potasu, guma ksantanowa, olejek eteryczny z cytryny*, olejek eteryczny z szałwii muszkatołowej*, olejek eteryczny z eukaliptusa*, limonen* (zawarty w oleju cytrynowym).

 *) Uprawiane i produkowane organicznie (min. 88% w produkcie).

I jeszcze na koniec bardzo ważne informacje, które lubię najbardziej:

- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny

Te delikatne i polecane mleczko możecie kupić w dwóch różnych pojemnościach w sklepie Zielony Królik.


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz