piątek, 25 kwietnia 2014

Alternatywne kiełkownice bez plastiku!

Wiosna to czas nowych postanowień, więc zamiast ciągle planować zakup kiełkownicy, zrobiłam ją w 5 minut i zakochałam się w niej od pierwszego zbioru ;)

Instrukcje znajdziecie tutaj.






Dla osób, które z nie wyjaśnionych przyczyn (jak ja wcześniej) nie potrafią lub po prostu nie chcą bawić się w budowę własnej kiełkownicy, znalazłam świetną alternatywe pozbawioną plastiku.
Dodatkowym atutem jest to że super się prezentują i mogą służyć także jako dekoracja.





O tyle są lepsze od mojej domowej wersji, że nie wymagają gazy i stoją stabilnie na swojej metalowej konstrukcji. Zapewne są wygodniejsze w użytkowaniu, jednak nie miałam jeszcze okazji ich przetestować.
Minusem jest jednak cena, dlatego kwestią rozstrzygającą pozostaje stan naszego portfela.






W ofercie znajdziecie również kiełkownice do rzeżuchy, której nie da się wyhodować w słoiku.
Sama się o tym przekonałam, no cóż, małe niedobory wiedzy ;-)
W kiełkownicy tej, można również hodować inne kiełki. 
W sklepie dostępne są różne wielkości, a ich cena rozpoczyna się od 76zł. 


Na zakupy zapraszam do sklepu 
Słoik Zdrowia.









PODPIS

1 komentarz:

  1. Sprawdziłam i polecam. Ważne, że kiełkownice ceramiczna i plastikowa są bardzo bardzo trwałe i nic w nich nie pleśnieje.
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń